Changer Store

Od wieków praca w chaosie nie przynosiła korzystnych efektów. Nadmiar pracy powoduje zmęczenie, a to z kolei jest bliskie do popełnienia błędu. I dotyczy to wszystkiego, toksycznych znajomości czy ilości pracy nierealnej do zrealizowania, która przytłacza nasz stan i wzbudza niepokój. Czy zatem dążenie do ogólnej harmonii, klasyczności i minimalizmu jest receptą?

Zagłębiając się nieco bardziej w aspekty minimalizmu, dostrzeżemy, że w branży modowej dotyczy to przede wszystkim większej świadomości zakupowej, przywiązania i lojalności. To jak z najlepszym przyjacielem. Po co zmieniać coś, co jest naprawdę dobre, burzyć pielęgnowaną relację tylko dla niepewnej próby czegoś lepszego? Dzisiejszy świat przemawia głosem osób podążających jak przysłowiowy “wyścig szczurów” za czymś co nie zostało do końca określone jakimś finalnym celem. Na szczęście powoli ulega to zmianie. W czasach ogólnego konsumpcjonizmu coraz częściej osoby młode potrafią doceniać jakość ponad wszechobecny hype. Czasy kreacji reklam, lejków sprzedażowych i trafiania do grup docelowych przysłania fundament – jakość.

Wiele osób zapomina również o aspekcie ekonomicznym. Czy nie lepiej kupić coś za 150-200zł i mieć to na długie lata, czy co jakiś czas wybierać się po kolejne rzeczy kupione za połowę tej kwoty wytrzymujące raptem rok. Odpowiedź jest kontrowersyjna bowiem część osób po prostu…lubi zakupy. I nie ma w tym nic złego, ale jeśli już kupować to chyba coś z solidnego materiału, prawda?

Wróćmy jednak do samego minimalizmu w streetwearze. Moda na ogromne, kolorowe grafiki króluje już od dłuższego czasu. Do tego pojawiają się również takie, które zostały stworzone z czegoś na wzór…cekinów. Oczywiście, moda się zmienia. Kiedyś królowała moda na spodnie oversize w których chodziła co druga osoba, a jeszcze wcześniej wszyscy chodzili w kompletach dresowych o dwa rozmiary za dużych. Jest jednak ta jedna, niepowtarzalna część mody, która praktycznie nie ulega zmianie i jest to właśnie minimalistyczne podejście. Część marek odzieżowych wkupując się w różne gusta robią właśnie kolekcje równie krzykliwe, co i minimalistyczne, lecz to, co pomaga długofalowo przetrwać na rynku tej drugiej kolekcji to ponadczasowość. Ubrania, które zostają tworzone z myślą o kroju, materiale i kolorze, a nie tylko i wyłącznie grafiki potrafią podobać się znacznie dłużej! Właśnie dlatego, że wybrana została ze względu na cechy wymienione powyżej na które zawsze zwraca się uwagę i które powinny być fundamentem decyzji zakupowej.

Tym samym argumentujemy Wam naszą markę i nasze kolekcje. Wszystkie ubrania, które produkujemy analizujemy pod kątem jakości materiału i kroju. Mamy tę przewagę, że możemy wykorzystać kwotę z wielkich nadruków na lepsze materiały, a przy tym dać Wam korzystne ceny :)! Jaramy się z Waszych wiadomości, które nam wysyłacie na temat naszych kolekcji!

Oczywiście musicie mieć swój gust, bo to tylko nasze spojrzenie na całą sytuację. Wszystkiego dobrego!